outubro 22, 2009

comeza bem o curso !

Logo dumha importante temporada desaparecido, o Comité de Empresa dá sinais de vida para anunciar-nos umha assembleia. A assembleia volve a ser programada ao meio dia, issa hora na que alguns acomodados companheiros saem da piscina e quadrá-lhes moi bem mentres que à maioria do pessoal vai-lhes como o caralho.
E tanto tem que se solicitem a vários membros disse passivo comité debates concretos: eles inclúem os debates que querem e excluem, outravolta, os que nom interessa da orde do dia. Por exemplo: OS HORÁRIOS
Mais compre plantejar porque alguns sacrificados membros do comité mantenhem os "duros horários" de primeira hora por anos consecutivos mentres outros nunca tivemos dous anos seguidos o mesmo horário, soportamos evidentes discriminaçons, e mesmo tivemos que denunciar à direcçom para recuperar os nossos direitos. . Poderiam explicar-nos estos "aguerridos sindicalistas da UGT" porqué mantenhem por anos consecutivos PRIVILEGIÁDOS horários de manhá?
Aínda que pola sua decissom eu nom poderei assistir agardo que respondam na assembleia para conhecimento de todos/as.
E pedindo explicaçons compre perguntar-lhes que fixerom durante estos meses polos companheiros/as que nom renovarom contrato tras o verám? Ou polos problemas que houvo na piscina de verám, ou em accesos, ou em todos os sectores exceito o seu.
Quando os que devem defender aos trabalhadores nom se esforçam polos direitos dos demais e se aproveitam de privilégios que o resto do pessoal nom pode disfrutar, com estas atitudes sindicais, rematamos na INDEFENSSOM DOS TRABALHADORES/AS. E é bem triste que esto chegue a ocorrer numha empresa que no ano 2005 loitou polos seus direitos e conseguiu melhorá-los notoriamente.
Esto é o que ocorre quando se otorga a representaçom aos que entendem o labor sindical como "esmola" e "desculpe patrón”; e a responsabilidade se extende tamém a quem os apoia.
Nom mobilizam nem loitam em sério por nada nem por ninguem, e as esmolas que conseguem se devem ás loitas do passado e o medos de arriba a que se repitam.
Na auséncia de acçom sindical por parte destes senhores da ugt em xade informamos-vos que na web de CIG-Serviços (http://www.cigservizos.org/ ) ou em Convénio Desportes (http://www.conveniodeportes.blogspot.com/ ) explicamos como se está a levar a loita polo CONVÉNIO DE DESPORTOS da província.